väck mig

det är så segt att vara student, bara plugg och plugg en del promenader och så, men mäst (meningslöst?) plugg. nu låter det säkert som jag bara pluggar, det gör jag inte. men även då jag inte pluggar tänker jag på allt som borde pluggas. för att rådabot på detta ska jag plugga enu mer, mission 24, ska försöka bota stiltjen i pluggandet med...mer plugg under 24 timmar, låter de som en bra idé(?) gör allt för att bli mer motiverad att fortsätta plugga, eller som jag ser det väcka mig igen. 

men det händer mer under kommande vecka tenta av en bok med föreläsningar på måndag mission 24 tis-ons
föreläsning igen på onsdag sen blir det ret plugg resten av veckan




brde värkligen köpa ny kamera
.  


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hoppas du mår bra iaf, jag har tagit lite semster från mobilen, tänkte om jag varit lite svår att nå..Tänker på dig!

2010-03-08 @ 10:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0