i brist på sinifikanta andra

det blir mtcket läsande en del chattande och någrasamtal undet de dagar jag inte är i skolan.
vilket är 5 dagar i veckan.
det tar längre tid än jag trode att komma in i det akademiska språket, mern oroa er inte det är inget jag ska plåga er me.
igår var det lanseringsfest för skoltidningen, en trevlig tillstälning me trevligt folk tack martina (tror inte att hon läser min blogg men ialla fall)

i dag är en plugg dag läst ca 2 kapitel, låter kanske inte så mycket men den största delen av tiden går åt till att förstå orden.

hur som helst halmstad är fint å kallt och om ni inte visste det så finns det mer än bara en strand här.



men saknar kontakten med djur, ni förstår nog inte. men man är inte hel utan dom.

Kommentarer
Postat av: Linnea (Sprallrufs.blogg.se)

Ja, det äu roligt att prata med folk! :) Speciellt när man är så långt borta från allt!

Tror du kommer att komma in i allt, vare sig det handlar om akademiskaord eller vad det än är som spökar!

Bra att du har Martina där borta!

Massa kramar! <3

2010-02-08 @ 12:57:26
Postat av: Heggis

Tinka och Marsa (?) :D <3<3<3<33

2010-04-18 @ 20:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0