så underligt

de mästa bara händer det jag vill och värkligen försöker uppnå de går inte av ilika anledningar och de som och de jag tänker mar jaja varför inte, de blir ofta av.
jag har inget jobb alls nu och har inte betalat av lånet och inget av de jobb jag söker hör av sig.
men jag söer inte må många jobb nu mäst för att jag inte vet hur någonting ska bli.

min tid i england var rolig lite ensammt.
åkte tusist buss och tunnelbana mm
staden var mindre än jag trode men den var stor nog .
vill ni se bilder?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag vill se bilder! :D

2009-10-31 @ 10:42:47
Postat av: Anonym

ska försöka få upp några, annars får du komma hit ;)

2009-10-31 @ 11:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0