det var längesen

..jag skrev nått här det märkte jag när jag skulle logga in. hade glömt lösenordet opps dax att bli bätre på att uppdatera tror jag.
detta har hänt:
förra veckan ingenting märkvärdigt.
på lördagen var jag och mina syskon + två till på bio och såg
filmen feim vi var alla överens om att den INTE var bra.
sen när vi kom hem tittade vi på hedvigs favorit film.
eller en av dom i alla fall. fick även höra att en häst från ökna dött
under öppet hus när dom red ner från ridbanan, troligen någon blödning.


igår (söndag) var jag på min farbrors kalas, blev kallad tjock
en sak är när ens bror säger så (det gör han ofta)
men en man bara träffar ca 4 gånger om året
det kan låta fånigt men jag tog åt mig och blev inte så glad.
är nog mäst så effter som ovissheten gör mig almänt ostabil.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad såg ni för något? :)

2009-10-12 @ 17:32:43
Postat av: Linnea

Det du läste på min blogg är helt riktigt en låttexkt! ;) Näsramre bestämt Lars Winnerbäck! :)

2009-10-14 @ 10:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0