nutid

jag har inga bilder eller bilder har jag men kan inte lägga upp domdet äer skolans datorer jag använder ( =får inte)
jag går på fridhemsfolkhögskoila i svalöv (skäne)
det går drykt 200 elever här och är enligt nånge an sträng å bra skola.
jag bor i lägenhet med 2 (snart 3) andra det fungerar fyfsat (gillar inte kolektiv)
det driks för mycket enligt alla men ändå holler folk på hmm
och myterna hi hört om folkHÖGskolor stemmer till viss del i alla fall den mad dråger
det finns inte många snyggingar här men jag har hittat 3 iallafall.

jag blir väldigt glad om ni ställer frågor för jag har dålig fantasi
om vad jag ska skriva här. men som sagt blir det inga bilder förän tidigast vecka 8.

hur e de med er då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0