för jag har tagit studenten!!

i går va de dax image24
att dricka alkohol i skolan,'skriva i mössor, de var tal och song (med mera) untanför slottet, lunch i mat salden(första enda och sista gongen man fick ha mässa på sig i matsalen), in i slottet och få slutbetyg (blev glatt överaskad), ut på balkolgen och "sjunga" student songer, sprinnga ut och på med mössan, FRI!
sen bar de av mot ny köping och kortesen när den skrikiga turen var klar åkte jag och linnea hem till mig för lite firande med släkt och vänner för att mitt i natten återvända till nyköping för mer firande hmm 
istora drag en helt perfekt slut (eller början? beronde på hur man ser de) hur var din stundent dag då?image23
jag måste kolla upp va de e för fel på min kamra 

  

Kommentarer
Postat av: Sara

Min studentdag var GRYMT bra. Jag hade GRYMT kul! Hoppas du med had e det?

2007-06-09 @ 14:39:12
URL: http://sjosa.bilddagboken.se
Postat av: Benjamin

Det var en alldeles underbar dag, vädret kunde knappt ha blivit bättre. Men det var även en sorglig dag, för alla treor slutade ju skolan :( Jag kommer sakna er när skolan börjar igen, särskilt dig Mathilde.

2007-06-09 @ 22:30:16
Postat av: Sara

Kommer aldrig glömma dig, Matilde!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-06-10 @ 11:30:03
URL: http://landin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0