mitt liv nu

jag är...
frisk (va jag vet)
arbetslös(ordet e så negatift)
körkorts lös (har inte blivit av) 
född i drakens år (1988)                            

vill ni veta mer om drakens år?

nu över till vad jag har gjort den senaste tiden
måndag: träff med sofia ;) ,marico fick besök av napprapat (rid förbud i 1 vecka)
tisdag:började packa, åkte till stockholm köpte 2 skivor
i dag : fortsatt packa, städat och nu uppdaterar jag min "fina" blogg

framtiden igentligen vet man ju alldrig någonting om framtiden men de jag planerar är att åka till oslo den 25/7 dvs om 1 vecka jag ska åka tåg dit ska bli såå kul (jag har köpt biljett)
 

hur ser ditt liv ut nu?

Kommentarer
Postat av: Benjamin

Vad kul! Mitt liv nu är väldigt lugnt. Inga sjukdomar, inga större resor och inga måsten. Har börjat läsa om en bokserie på över 20 böcker bara för att jag fick för mig det, så min vokabulär kommer nog att öka markant under lovet.

2007-07-18 @ 13:51:16
URL: http://metrosio.blogg.se
Postat av: Sofia

Ja, träffen i TRosa var oerhört trevlig iaf ;) Å snart åker du till Norge... Spännande!! Vill höra allt sen när du kommer tillbaka :) Stora kramar

2007-07-18 @ 22:03:24
Postat av: Anonym

oslo va kul. vi kanke ses där

2007-07-19 @ 13:29:01
Postat av: Sara

Ohyeah. Oslo?!? Nämen sååå trevligt. Det är prima här.

2007-07-19 @ 17:31:08
URL: http://sjosa.bilddagboken.se
Postat av: Sara

Hoppas du ser din man i Oslo. ;)

2007-07-19 @ 22:50:13
URL: http://landin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0